Ohje & UKK

 

 

Innovaatio

 

1. Mitä on termokromaattinen teknologia ja kuinka se toimii?

a. Coca‑Cola käyttää innovatiivista termokromaattista teknologiaa TM-pakkauksissaan tänä kesänä. Lämpöherkkä teknologia vaihtaa väriä tuotteen lämpötilan laskiessa. Termokromaattinen muste vaihtaa väriä läpinäkyvästä joko siniseksi tai pinkiksi.

b. Pakkauksissa nähdään useita kesäteemaisia kuvituksia – kuten auringonlasku, kesäsandaalit , aurinkolasit ja surffilauta.

2. Mitä jos osa kuluttajista ei tunnista uusia pakkauksia samaksi tuotteeksi?

a. Coca‑Cola-tunnukset, kuten logo, ikoniset värit ja kirjasintyyppi ovat yhä asiakkaiden nähtävissä ja tunnistettavissa. Mukana on yhä myös kaikki normaali pakkaustieto, ainesosat mukaan lukien.

3. Missä termokromaattisia tuotteita myydään ja kuinka kauan?

a. Termokromaattisia pakkauksia tullaan käyttämään seuraavilla markkina-alueilla: Saksa, Alankomaat, Irlanti, Suomi, Tanska, Islanti, Norja. Aktivointi alkaa heinäkuussa ja kampanja-ajat vaihtelevat kahdesta neljään kuukauteen (Alankomaat).

4. Oletteko ensimmäinen yritys, joka käyttää tätä teknologiaa?

a. Ei, muut yritykset ovat käyttäneet samaa teknologiaa pakkauksissaan ja myös Coca‑Cola on testannut sitä aiemmin muissa maissa, kuten Australiassa.

5. Voiko termokromaattisia materiaaleja kierrättää?

a. Kyllä, pakkausten materiaali pysyy samana ja on yhä kierrätettävissä.

6. Mitä teen, jos tuote ei toimi?

a. Varmista, että tuote on jäähdytetty 12 asteesta kolmeen. Jos etiketti ei vaihda väriä, ota yhteyttä Sinebrychoffin kuluttajapalveluun lisätietojen saamiseksi. Yhteystiedot: kuluttajapalvelu@sff.fi

7. Nähdäänkö väriä vaihtavat etiketit kaikissa pakkauksissa?

a. Termokromaattisia tuotteita joissa teknologiaa käytetään Suomessa on Coca‑Cola ja Coca‑Cola zero 250ml, 0,5l ja 1,5l pakkauksissa.

8. Onko uudet pakkaukset kohdennettu lapsille?

a. Uskomme, että pakkauksilla on laaja vetovoima, mutta ensisijaisena kohderyhmänä ovat teinit ja nuoret aikuiset. Olemme vastuullinen markkinoija ja ymmärrämme sokeriin liittyvät ongelmat. Siksi käynnistimme tammikuussa 2016 yhtenäisen brändistrategian, joka tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden valita itselleen sopivan Coca‑Colan – sokerilla, vähennetyllä sokerilla tai kokonaan ilman. Jokaiselle on oma Coca‑Cola.

 

Viilennä pullosi & voita -kampanja // Kesäetiketti // Summer Freeze

 

K1. Kuinka voin osallistua?

V1. Sinun tarvitsee vain hankkia/ostaa Coca‑Cola tai Coca‑Cola zero 250ml, 0,5l tai 1,5l kampanjatuote, jonka pakkauksessa on erityinen väriä vaihtava kesäetiketti, osallistuaksesi ja saadaksesi mahdollisuuden voittaa mahtavia kesäpalkintoja.

1. Ota Coca‑Cola, jossa on väriä vaihtava erikoiskesäetiketti.

2. Viilennä Coca‑Cola. Näet, kuinka etiketin värit alkavat muuttua värikkäämmiksi.

3. Mene osoitteeseen coke.fi/kesa ja seuraa ohjeita.

4. Saat tietää heti, oletko voittanut.

Osallistujien tulee luoda tili kilpailusivustolle, ottaa kuva kampanjatuotteesta tai ladata palveluun kuva kampanjatuotteesta sekä vahvistaa koko nimensä ja käytössä oleva sähköpostiosoite (joka on henkilökohtainen ja käytettävissä koko kampanja-ajan).

K2. Voinko ladata kuvia vaaka- ja pystysuunnassa?

V2. Voit ladata kuvan missä tahansa muodossa, kunhan Coca‑Cola-kesäetiketti on selkeästi näkyvissä: keskellä kuvaa vaakasuunnassa, tarkennettuna ja hyvin valaistuna.

K3. Kuvaani ei tunnisteta. Miksi ei, ja mitä voin tehdä?

V3. Jos et pysty ottamaan hyväksyttävää valokuvaa kampanjatuotteestasi, seuraa virheilmoitusten antamia ohjeita ja varmista seuraavat:

Tuotteessasi on väriä vaihtava Coca‑Cola-erikoiskesäetiketti.

Etiketti on viilennetty kunnolla.

Kuvassa näkyy etiketin etuosa.

Etiketti on keskellä kuvaa, tarkennettuna ja hyvin valaistuna.

Kuva ei ole liian suuri.

Kuvan tiedostotyyppi on oikea.

Internet-yhteytesi toimii vakaasti.

Kokeile sitten uudelleen!

K4. Mitä voin voittaa?

V4. Voittoina on 1000 kpl leffaelämyksiä Finnkinon teattereihin.

Palkinto leffaelämys sisältää 2 kpl leffalippuja ja leffaherkkuja Finnkinon teattereihin. Jaossa on kaikkiaan 1000 palkintoa jotka arvotaan kaikkien osallistujien kesken välillä 01.07.2016–31.08.2016 klo 23.59.

K5. Montako kertaa voin osallistua?

V5. Osallistujat voivat ostaa useita kampanjatuotteita kampanja-aikana ja osallistua kilpailuun enintään kolme kertaa päivässä.

K6. Miksi minun täytyy rekisteröityä ja antaa tietoni?

V6. Osallistujien tulee luoda tili kilpailusivustolle sekä vahvistaa koko nimensä ja käytössä oleva sähköpostiosoite (joka on henkilökohtainen ja käytettävissä koko kampanja-ajan). Meidän on vahvistettava kaikki osallistumiset ja voittajat sekä mahdollisesti otettava yhteyttä osallistujaan annetun sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron kautta vahvistusviestien tai palkintojen lähettämiseksi. Lue lisää täältä: https://www.cocacola.fi/legal/privacy-policy/

K7. Kauanko pakkauksen viilentäminen kestää?

V7. Riippuu siitä, miten viilennät Coca‑Cola-tuotteesi, mutta suosituksemme on, että Coca‑Cola on parhaimmillaan 3-asteisena. Näin varmistat myös, että pakkauksen termokromaattinen muste vaihtaa väriään.

K8. Voinko ottaa tai ladata kuvan kaikista eri pakkauksista? Voinko osallistua jokaisella hankkimallani Coca‑Cola-tuotteella?

V8. Sinun tarvitsee vain hankkia Coca‑Cola tai Coca‑Cola zero- kampanjatuote, jonka pakkauksessa on erityinen väriä vaihtava kesäetiketti, osallistuaksesi ja saadaksesi mahdollisuuden voittaa mahtavia kesäpalkintoja.

Kampanjaetikettejä nähdään jälleenmyyjästä riippuen 250ml, 0,5l tai 1,5l Coca‑Cola-kampanjapakkauksissa (Coca‑Cola, Coke Zero.) Muista, että voit osallistua vain, jos Coca‑Cola-pakkauksesi on todella kylmä.

K9. Milloin ja miten saan tietää mahdollisesta voitosta?

Kaikki osallistujat saavat heti kampanjatuotteesta otetun valokuvan onnistuneen vahvistuksen jälkeen ruudulleen viestin, jossa kerrotaan, ovatko he voittaneet vai eivät. Mahdollisen voiton yhdessä osallistujalle lähetetään myös annettuun sähköpostiosoitteeseen voittoviesti, joka vahvistuu, kun käyttöehtojen noudattaminen on varmistettu. Voittoruudulla (ja voittosähköpostissa) on lunastusnappi. Voittajien tulee napsauttaa lunastusnappia ja antaa tietonsa palkinnon toimitusta varten. Kun lunastuslomake on lähetetty, voittajat saavat välittömästi ruudulleen viestin onnistuneesta lunastuksesta, joka vahvistetaan käyttöehtojen noudattamisen varmistuksen jälkeen. Kun voittajien tiedot on tarkistettu, he saavat sähköpostiosoitteensa vahvistuksen lunastuksen onnistumisesta ja henkilökohtaisten sekä toimitustietojen saapumisesta perille. Voittajalle lähetetään palkinto samantien annettuun sähköpostiin jolla olet kirjautunut kampanjatilillesi.

K10. Tallennetaanko kuvani johonkin?

V10. Ei, kuvaasi ei tallenneta. Kuvantunnistusjärjestelmä tarkistaa heti, onko osallistumiskuva hyväksyttävä ja käsittelee osallistumisen sen mukaisesti. Coca‑Cola varaa oikeuden varmentaa kaikki osallistumiset ja voitot ja kieltäytyä palkinnon antamisesta tai peruuttaa voitto-oikeuden ja/tai kieltää jatko-osallistumiset sekä hylätä osallistujan silloin, kun on perusteltua syytä olettaa osallistujan rikkoneen näitä ehtoja tai mitä tahansa kilpailun osallistumisehtoihin liittyviä ohjeita, tai kun osallistuja on muuten saanut epäreilua etua kampanjaan osallistumisesta tai voittanut epärehellisin keinoin.

K11. Kauanko ja mistä väriä vaihtavia Coca‑Cola-kesäetikettejä on saatavilla?

V11. Kampanja-aika on 01.07.–31.08.2016. Saatat löytää väriä vaihtavilla kesäetiketeillä varustettuja tuotteita tätä aikaväliä ennen ja sen jälkeen. Vaikka et ehtisi mukaan kampanjaan, voit silti nauttia värikkäästä, jääkylmästä Coca‑Colasta.